Skip navigation


Cred ca inainte de fotografii trebuie sa dam cuvantul mentorilor:

Fotografia din Romania este pe maini foarte bune; sufletele delicate si sensibile ale tuturor participantillor la intalnirea de la Chieia, ma fac sa cred ca traiesc o vreme stiintifico-fantastica. Niciodata la nici un grup constituit la care am participat, nu am intalnit atat respect al unora fata de altii, in vreme ce romanii cand sunt mai multi de trei, se injura sau se imbata sau se iau de gat.
Am fost barbati si femei impreuna si pentru prima data in viata mea, am vazut ca femeia poate fi respectata si ca pasiunile sunt comune, lipsind cu desavarsire cumplita atitudine romaneasca “taci fa proasto”.
In doua zile s-au schimbat pareri si informatii pe care eu si sotia mea ca profesori, le transmitem intr-un intreg trimestru elevilor nostrii de la Scoala da Arta Bucuresti.
Cel mai imortant lucru este ca toti au vrut sa fie timp de doua zile fotografi. Poate ca nu au invatat sa faca fotografii inca, dar cu siguranta, au stiut sa fie colegi, sa se respecte si incredibil sa se ajute.
Le multumesc pentru ca eu si sotia mea ca profesori am descoperit aceste atitudini, exact cand credeam ca nu mai exista. Si noi am invatat de la ei si nu spun asta din complezenta. Ma gandesc foarte de serios ca daca ei mai raman in Romania, daca ei vor mai face fotografii, cu aceste sentimente exemplare, as putea sa cer azil politic in tara mea ca sa fim impreuna.
V-ati bagat in sufletele noastre, cu tot cu scorburi, ciuperci si mai ales tiruri rosii, adica subiectele voastre predilecte. Cei care au fost la intalnirea fotografica de la Cheia, au stiut sa imparta lumea intre ei si apoi sa si-o arate unul altuia, fara teama ca li s-ar fi furat subiectul.
Am trait atatia ani, ca sa ajung sa o vad si pe asta.
Paul Agarici










8 Comments

  1. Uitandu-ma la ultima poza imi aduc aminte de pozitia neduhovnica pe care o aveai in mica biserica.
    Frumos si calutul, eu am luat de la el o amintire mai “mirositoare”‘.

  2. Simply Superb !!!

  3. Intr-o dimineata galbena si rece de noiembrie, plimbandu-ma in parcul Copou, imi aduc aminte ca am avut o alta perceptie a realitatii: copacii albi – mesteceni cinetici, fara radacini, fara corola, in contopirea dintre cer si pamant, alergand mereu, cautand. Fotografiile tale cu mesteceni sunt pline de substanta, au o lumina calda si optimista, imi dau senzatia de stabilitate si radacini, frumos !

  4. Bravo, asteptam si pe ftp-ul nostru🙂

  5. MULTUMESC PENTRU TOT CE AM INVATAT !
    Multumesc pentru iesirile de la Cheia si nu numai.

  6. V-am vazut aseara la tv. si am ascultat ,,povestea fotografului( prezidential) la curtea regelui oglinda(tv),,L-ati adulat,respectat,stimat dar l-ati bagat si in kkt pe fostul director ,,versificator,,.De fapt a fost un ,,truc fotografic ,,.ieftin, pe dvs va durea in cot de Paunescu. Fiica dvs trebuia,,cantata,, tovaraseste pe sticla, sa vada poporenii ce tata invatat are si ea, educata sub stindardul paunescian, nici nu mai vrea sa auda de dansul Mi s-a facut greata! de perechea ideala a d. Zavoranu, Agarici si Paul, fotograf universitar.

  7. DOAMNE CE TRADUCERE DIN ENGEZA; ERATA.Dl director ,,versificator,, de la Flacara….Sa vada poporenii ce tata invatat sunteti si ce fata educata sub stindardul paunescian, care….Paul Agarici fotograf universitar. punct

  8. Va multumesc pentru comentariile lasate. Sunt mecanismul prin care oricine este incurajat sa continue in activitatea pe care o face.

    @VASILICA
    Referitor la Paul Agarici: am avut privilegiul sa fiu unul dintre elevii dumnealui. Am avut ce sa invat de la acest om care in domeniul fotografiei il consider un adevarat maestru.
    Cred ca site-ul dumnealui este http://www.paul-agarici.ro/

    Sarbatori fericite!


Leave a Reply

